Tündérkert

Tündérkert

Üdvözlet

2014. szeptember 12. - TündérkeRT

Sziasztok, 

üdvözöllek titeket a most megnyílt blogomon. Végre az elhatározást tett követte, és megnyitottam a blogomat. 

Mielőtt ez megtörtént nagyon sok blogba beleolvastam, rengeteg nagyon jót találtam, de azt vettem észre, hogy a legtöbbjének van bizonyos témája, ami csak arról szól. Mivel én nem tudtam csak egy konkrét témát kiválasztani, ezért az én blogomat majd úgymond az élet írja. Ami jön, eszembe jut, leírom. Mindezt egy tündérkertbe rejtve (mint a mesében).

 Remélem idővel kialakul egy rendszer, ahogy az olvasói közösségem is. Szeretettel várlak titeket, várom a  kommentjeiteket, lajkokat.

 .... mert az élet szép :) 

xoxo

A bejegyzés trackback címe:

https://eletszepsegei.blog.hu/api/trackback/id/tr36693089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása