Tündérkert

Tündérkert

Az év margójára - Gondolatok Önmagamnak Önmagamról -

2017. november 01. - TündérkeRT

2017 elején mindenki azt rebesgette, hogy 2016 a lezárások vége volt, 2017 viszont az újrakezdéseké lesz.

Emlékszem szilveszterkor alig vártam az éjfélt, hogy végre lezáruljon eddigi életem egyik legnehezebb éve, és kezdődön valami új, valami jobb. Nagy várakozással kezdtem ezt az évet. Hittem, hogy sok jót tartogat a számomra.

2016-ban lezártam egy kapcsolatot. Fizikailag. Önmagamban viszont azt hiszem, csak ebben az évben sikerült teljesen. Kívülről úgy tűnhetett, hogy ez nekem nagyon könnyen ment, minden erőfeszítés nélkül, viszont igazából nekem is meg kellett küzdenem a démonaimmal, önmagammal, érzésekkel. Végül is most már azt hiszem, kimondhatom, hogy sikerült. Elengedtem azokat az embereket akik a múltam részei, új életet kezdtem szinte egyik napról a másikra, egy teljesen új helyen, mindent magam mögött hagyva, hirtelen.

Ezek a változások rohamosan következtek be az életemben, és úgy érzem, még most sincs vége. Csak kapkodtam a fejem, jobbra- balra, hogy mi is történik velem, miközben valóra vált több álmom is.

Ezekben az volt a rossz, hogy egy idő után azt éreztem, lassan elvesztem Önmagam, a kapcsolatomat az „univerzummal, Istennel”. Tudom, sok mindenkinek ez kissé banálisan hangozhat, de én nem tudtam hova tenni a gondolataimat, érzéseket, és közben egyre csak távolodtam Önmagamtól és a világtól.

Erre hirtelen kaptam valakit, aki segített több dologra rávilágítani az életemmel, magammal kapcsolatban. Hatásásra nagyon sok mindenen elgondolkodtam, szorosabbra fűztem a kapcsolatot Önmagammal, és újra azt érzem, hogy haladok az utamon.

Ez az ember valószínűleg soha nem fogja ezt megtudni, de hiszem, hogy ezt a pozitív energiát valahogyan majd megérzi.

 

 

“Ha Isten meghallgat, úgy segít rajtad, hogy odaküld hozzád egy olyan embert, akinek még nincs kőből a szíve. Aki meghallgat, megvigasztal, meggyógyít." (Müller Péter)

 

Az újrakezdések ebben az évben számomra nem csak fizikai szinten nyilvánultak meg, hanem Önmagam felé is. Sok részt magamból hátrahagytam, és új érzésekkel, célokkal megyek tovább az úton.

.... és még mindig van két hónap az évből.

 

Enjoy it, enjoy your life 

 

 

 

0ea01d8976f58020d64fa754fd0515f4.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://eletszepsegei.blog.hu/api/trackback/id/tr3213138884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása