Tündérkert

Tündérkert

A szürke ötven árnyalata - vélemény a filmről

2015. február 14. - TündérkeRT

Ahogy a címből már rájöhettetek ezúttal a sokak által várt Szürke ötven árnyalata filmről lesz szó. 

A könyvet már régebben olvastam, imádtam. Mikor megtudtam, hogy megfilmesítik, nagyon örültem, még ha tudom is, hogy a könyvből készült filmek, mindig kicsit csalódást okoznak. Megnéztem a bemutatót, gondoltam, ez mégis jónak ígérkezik. 

50shadesofgreycoverart.jpg

Tegnap pedig eljött a nap, beültünk a barátommal a moziba, ami tömve volt ugyebár. A sok csörgés, rágcsálás közepette megpróbáltam figyelni a filmre. Ment is, kb. fél óráig. Az után alig vártam, hogy vége legyen. Nagy csalódás volt. A könyv szerintem lényegében romantikus könyv, szexjelenetekkel fűszerezve, ezzel szemben a film csupa szex. Az is a gyengébb fajtából. A beszólásoknak: "megb*szlak" meg hasonlóknak abszolút ott, ahol kimondja őket Christian nincs helyük. A színeszeket sem így képzeltem el. A pasit meg lehetett szokni, de a csaj nem játszotta hitelesen Anastasia Steelt. A Kate Kavanagh-t játszó hölgy is hagyott kivetni valót maga után szerintem. Sok türelem kellett hozzá, hogy végig nézzem. A könyv továbbra is kedvenc könyveim közé fog tartozni, de a filmet többé látni sem akarom. 

letoltes_2.jpg

Aki még nem ment volna el a filmre és tervezi, nyugodtan várjátok meg míg fent lesz interneten. Nem érdemes azért fizetni, hogy végig unatkozzatok két órát. 

fifty_shades_of_grey_1.jpg

Minden esetre várom a további véleményeket, hátha valakinek elnyerte a tetszését. 

A bejegyzés trackback címe:

https://eletszepsegei.blog.hu/api/trackback/id/tr737175153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Huffnágel Pista · http://www.huffnagelpista.com 2015.02.15. 20:09:59

MINDEN NŐ szubmisszióra, behódolásra, izgalmas megaláztatásokra és egy csipetnyi nemi erőszakra vágyik
klou.tt/1mwpxo931t67n
süti beállítások módosítása