Tündérkert

Tündérkert

Arctisztítás fillérekből

2014. szeptember 13. - TündérkeRT

Ilyen rossz időben, mikor kint egész nap esik az eső, jól esik egy kicsit befelé fordulni, magunkkal foglalkozni. Ilyenkor egy kis tisztítás jól felfrissíti az arcunkat. Persze nem olyan, mint a kozmetikában, de oda sem járhatunk mindig, így egy héten egyszer megérdemel az arcunk egy kis kényeztetést (én nem csinálom minden héten, csak ha eszembe jut). 

Nálam ez így zajlik: 

1. Lépésben megtisztítjuk az arcot. Én ezt arclemosóval tettem. ( Avon Anew Aqua youth arclemosó 3,20 €, kb 970 Ft). Nagyon szeretem ezt az arclemosót. Kevés kell belőle és mégis jól habzik, és még az illata is jó. 

A 2. lépés gondolom sok mindenkinek szokatlan lesz. Egyszer olvastam valahol, hogy ha a kávézaccot összekeverjük egy pici vízzel, csak annyira, hogy massza alakuljon ki belőle, az nagyon jó bőrradír. Kipróbáltam és azóta csak ezt használom bőrradírként. Durva szemcséinek köszönhetően a mitesszereket is szépen eltávolítja. Mindenkinek ajánlom, aki nem irtózik a kávéillattól ;)

3. Lépésben pedig maszkot teszünk fel. Ott ahol a kávézaccos trükköt olvastam, azt írták, hogy ha tojásfehérjét felverünk egy pici citromlével nagyon hatásos, frissítő. Mondjuk nekem az nem annyira jött be. Igaz, hogy puha és üde tőle az arcbőröd, de én akkor is inkább kihagyom. Helyette Oriflames Pure nature fehér teás maszkot használtam (1299 Ft). 10 percig kell az arcon hagyni, lemosás után pedig nagyon puha tőle az arcod. :)

4. Lépésként aztán jöjjön a hidratálás, amit én Avon krémmel csináltam, ezúttal a Clearskin csoportból (2 az 1-ben hidratáló készítmény pattanásos bőrre). Az árát sajnos nem tudom megmondani, mert már régen vettem, és a mostani katalógusban sajnos nem találtam.

 

Próbáljátok ki, a hatás nem marad el. 
Szép estét! :) xoxo

TünciQe

20140913_185728.jpg

 

20140913_185700.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://eletszepsegei.blog.hu/api/trackback/id/tr16695425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RiaRia 2014.09.14. 20:56:52

Szia! :) Jól indul a blogod, én eddig mindig a Dove szappant használtam az arcom tisztítására, ha jó lesz, amit ajánlasz, fogom alkalmazni ezt a technikát. Üdv.! :)

TündérkeRT 2014.09.14. 20:59:42

@RiaRia: Szia :) Nagyon szépen köszönöm :) és a Dove jó? Én még azt nem próbáltam :) Rendben, majd írd meg, hogy segített-e. :)
süti beállítások módosítása