Tündérkert

Tündérkert

Fokhagymás - sajtos kenő

2015. szeptember 07. - TündérkeRT

A rosszabb idő beköszöntével egyre több időnk van behozni a házimunka lemaradást és a konyhában sündörögni, főzőcskézni, sütögetni. Egy tippet hozok ehhez nektek, amit nyugodtan elfogyaszthattok bármikor, sőt még a vendégeknek is tökéletes.

Tavaly a kolléganőmnél voltunk babanézőben, ahol kis falatkákat készített nekünk ezzel a kenővel.

Hozzávalók: 

- egy kis üveg majonéz
- 250 g eidam sajt
- fokhagyma ízlés szerint

Beletesszük egy kis tálkába a majonézt, lereszeljük a sajtot és hozzáadjuk a majonézhez. Annyi fokhagymát teszünk bele, amennyit szeretnénk. Én ötöt tettem. Mindent összekeverünk és kész is van. Ha vendégek jönnek én úgy szoktam, hogy kiflit felszeletelek és megkenem ezzel a kenővel, Nem egyszer adtam már én is vendégeknek, mindig sikere volt. 

20150827_184822.jpg

20150827_184832.jpg

20150827_190636.jpg

Egyszerű elkészíteni, és nagyon finom. 

Jó étvágyat! :)

elnézést a képminőségért! :(

A bejegyzés trackback címe:

https://eletszepsegei.blog.hu/api/trackback/id/tr327768372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása