Tündérkert

Tündérkert

Elfogytak #3

2015. október 22. - TündérkeRT

Ismét összegyűlt pár dolog, ami elfogyott. Remélem segít nektek ez a bejegyzés, ha éppen valamelyiket meg szeretnétek venni.

20150709_145829.jpg

Meridol fogkrém
Nem először vettem már meg ezt a fogkrémet, nagyon szeretem. Az íze is jó, és kíméletes az ínyhez is. Biztosan újra veszem még. 

Rexona aloe verás deo spray
Nagyon jól teljesít, jó az illata, és ha kifújod nem fullaszt. Újraveszem. 

Avon hővédő spray
Ezt a terméket nagyon szeretem. Nagyon finom illata van, olyan mintha fodrászhoz mennél. Hajvégápolóval együtt használom, és nem töredezik annyira a hajam, mint előtte. Ha pedig befejezem a formázást, nagyon jó állaga lesz a hajamnak. Újraveszem.

Fa NutriSkin zöld teás testápoló
Szerintem ez a testápoló inkább nyárra való (én is akkor kezdtem el használni), mivel az állaga nem túl sűrű, de mégis jól hidratál, és gyorsan be is szívódik. Újravenném ezt is. 

Dove Purely Pumpering kókuszos tusfürdő
Ezt is imádtam. Az illata babakrémre emlékeztet, nagyon jól hidratál. Az INCI listáján viszont van pár összetevő, amit kihagyhatnának belőle, ennek ellenére szerintem újra veszem még.

Oriflame Love Nature krémes artisztító kamillával
Igazából ettől a terméktől nem igazából voltam elragadtatva. Nem nagyon tisztította le a bőröm, ez által nem végezte jól a dolgát. Az illata viszont kellemes, érezni, hogy hidratál is. Ennek ellenére nem venném újra. 

Nektek mi a tapasztalatotok ezekkel a termékekkel?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eletszepsegei.blog.hu/api/trackback/id/tr828012093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása