Tündérkert

Tündérkert

Arctisztítás 5 lépésben

2015. június 21. - TündérkeRT

Egy kicsit hanyagoltam mostanában az írást, ahogy néztem pont egy hónapja volt az utolsó bejegyzés. Ahogy bejött a meleg, mindig volt valamit csinálni, valahova menni, így az írás kicsit háttérbe szorult. Most szakítottam rá kis időt, hogy hozzak nektek egy új szépség posztot. Holnap megyünk nyaralni kicsit Siófokra, így egy hétig megint nem leszek gépközelben. 

Ahogy beköszöntött a nyár egész nap melegünk van, az arcunk is jobban zsírosodik, fényesedik. Ezért szeretném most veletek megosztani, hogy tisztíthatjátok eredményesen az arcotokat házilag.. Ha nem akarsz kozmetikushoz menni, próbáld ki. Ez egy nagyobb arctisztítás, nem olyan, amit minden este végzek.

Először is letisztítottam az arcom az Avon Clearskin Blemish clearing arctisztítójával, ami nagyon szépen lehoz mindenféle szennyeződést és sminket is. 

A második lépésben leradíroztam a bőröm szintén az Avon bőrradírjával. A Planet Spa Perfectly Purifing arcradír holt tengeri ásványokat is tartalmaz, ami tápláló és regeneráló hatású. 

Ez után kamillateával párologtattam az arcom 10 percig (sajnos én tovább nem bírom), utána pedig kinyomkodtam pár mitesszert. Nyugtatásképpen az Oriflame Pure Nature fehér teás maszkját vittem fel, amit 10 percig hagytam az arcomon. 

a-kamilla-gyogyito-ereje.jpg

Végül pedig az Yves Rocher  Sebo Vegetal krémmel hidratáltam az arcom. Ez után a procedúra után nagyon szép hidratált, selymes lesz az arcotok, érdemes kipróbálni. :)

20150523_181924_1.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eletszepsegei.blog.hu/api/trackback/id/tr257562218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása