Tündérkert

Tündérkert

Elfogyott termékek #2

2015. május 17. - TündérkeRT

Íme elérkezett az ideje egy újabb "elfogytak" bejegyzésnek. Akkor szeretek a legjobban véleményt mondani a termékekről, amikor már elfogytak, ugyanis ilyenkor tudom igazán, hogy mik a pozitív és a negatív tulajdonságai. Lássuk is akkor a mai termékeket.

20150517_181557.jpg

1. Dove Pure izzadásgátló dezodor

Az INCI listája nagyon rendben van, hiszen illatanyag sincs benne. Nagyon kíváncsi voltam, mivel ilyesfajta dezodorom még nem volt. Először kicsit furcsa volt, hogy nincs jellegzetes illata, de aztán megszoktam. Viszont szerintem az izzadástól annyira nem véd. Én nem vagyok annyira izzadós típus, de aki kicsit jobban az, annak már szerintem nem igazán lenne elég. A nyári hőségben nem hiszem, hogy bevállalnám, viszont máskor még lehet, hogy újra veszem.

2. Oriflame nature secrets antibakteriális kéztisztító teafával és mandarinnal

50 ml-es kiszerelésben kapható, ami nekem gyakori használat mellett is, több, mint egy évig kitartott. Az illata elég erős, viszont engem nem zavart. Igazából jobban csak addig érezni, míg szétkenem. Jól tisztít, teljesen rendben van, teszi a dolgát. Nagyon szerettem ezt a terméket, ha még van a katalógusban, biztosan újra veszem.

3. Avon Naturals teafa és uborka arckrém

Nagyon meg voltam elégedve ezzel a krémmel. Nagyon jó az állaga, nem sűrű, nem tömíti el a pórusokat, hamar felszívódik, nem hagy ragacsos nyomokat. Árilag is szerintem nagyon rendben van, újraveszem még.

4. Balea orchidea - és mandulavirág habfürdő

Ára szuper, nagy kiszerelésben kapható, nem is kell olyan sok belőle, sokáig kitart és az illata is kellemes. Nagyon megszerettem, újraveszem.

5. Balea tusfürdő érzékeny bőrre aloe verával

Ezt a terméket is nagyon szerettem. 300 ml-es kiszerelésben kapható, nagyon jól habzik, tehát nem kell olyan sok belőle, emiatt sokáig ki is tart. Az illata nagyon kellemes, nem szárítja a bőrt és jól tisztít. Újravenném.

6. Avon naturals vaníliás testradír

Ezt a terméket szerintem már nem lehet kapni a katalógusban. Én is már régebben rendeltem, de valahogy nem akart elfogyni. Extra vaníliás illata van, amit én nagyon szeretek, de aki nem, annak nem ajánlom. Ez volt az első testradír, amit használtam, de meg voltam vele elégedve, tette a dolgát. Használata után selymes lett a bőröm, eltávolította az elhalt hámsejteket, és testápolót sem kellett használnom utána. Ha esetleg még lesz a katalógusban újraveszem.

 

Ez a termékcsoport most nagyon jól teljesített nálam, mindegyiket újravenném. Remélem hasznotokra volt a bejegyzés. Szép vasárnapot, és sikerekkel teli hetet kívánok nektek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eletszepsegei.blog.hu/api/trackback/id/tr657467896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása