Tündérkert

Tündérkert

Tippek, hogy gyorsabban nőjön a hajad

2015. május 06. - TündérkeRT

Sokan szeretnének hosszú hajat, vagy levágatják és alig várják, hogy újra hosszú legyen. Én is ebbe a  csoportba tartozom. Nemrég levágattam a derekamig érő hajamat, kb. vállig érőre, mivel az alja a festéstől eltöredezett, valamint sokkal világosabb volt, mint fent. A hosszú haj pedig úgy szép, ha egészséges, remélem hamar megnő megint. Hoztam nektek pár tippet, ami nekem is bevált, és ezáltal gyorsabban nő a hajam. 

11161ade38937a3133cd49323c90502c.jpg

1. Szilikonmentes samponok
Azt vettem észre, hogy ha szilikonmentes sampont használok, sokkal gyorsabban nő a hajam, valamint egészségesebbnek is tűnik, amit mások is észrevesznek. Nekem az Alverde samponok váltak be a legjobban.

2. Szőlőmagkivonat
Olvastam, hogy a szőlőmag is nagyon jót tesz a hajnak. Épp ezért szőlőmagkivonatot tartalmazó sampont vettem, és a végeredmény nagyon szép lett. Szerintem a szilikonmentes sampon ötvözve szőlőmagkivonattal válik be a legjobban, nekem legalábbis ez a kedvencem. Az Alverde márkánál találtok ilyen sampont. Lehet, hogy úgy tűnik, mintha az Alverde - t reklámoznám, de nem, nekem tényleg ez a legjobb.

szolomag-olaj-50-ml.jpg

3. Ne vasald sokat!
Mióta nem vasalom  hetente többször a hajam, nem szárítom, csak ha ez elengedhetetlen, sokkal gyorsabban nő a hajam, és nem is töredezik. De nagyon fontos, hogy ha vasaljátok is, mindig használjatok hővédőt!

4. Ricinusolaj
Őszintén szólva én még nem használtam, de a barátnőmtől hallottam, hogy csodákat tesz ez is, sőt ha szempillára viszitek fel, azokat is növeszti.

f875bcba56f1d2dfe95fb4fee0b15cb4.jpg

Remélem tetszett nektek ez a kis bejegyzés, és valamelyik tippet ti is alkalmazni fogjátok. Ha esetleg nektek is van valami tuti tippetek, írjátok meg kommentben :)

Szép napot! :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eletszepsegei.blog.hu/api/trackback/id/tr357434890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása