Tündérkert

Tündérkert

Elfogyott termékek

2015. március 15. - TündérkeRT

Ez az első ilyesfajta bejegyzés, de mostanra összegyűlt annyi termékem, amikről posztot tudok írni. Nézzük is milyen termékeket használtam az elmúlt időszakban.

20150307_213946.jpg

ALVERDE SZŐLŐ-AVOKÁDÓ SAMPON
Erről a samponról már az előző posztban írtam. Nekem ez a sampon nagyon bevált, úgyhogy már azóta vettem is újat.

PALMOLIVE NATURALS PAMPERING TOUCH TUSFÜRDŐ
Nagyon szeretem ezt a tusfürdőt. Nagyon jól hidratál, kellemes az illata. Legjobban nekem a babáknak szánt termékek illatára hasonlít. Biztos újra veszem még.

ORIFLAME PURE NATURE TEAFA - ÉS ROZMARING ARCTISZTÍTÓ ZSELÉ
Ezt az arclemosót még akkor vettem, amikor elég problémás volt a bőröm. Igazából szerintem a pattanások és mitesszerek mennyiségét nem csökkenti, de a bőr fényességét és zsírosodását igen. Az illata elég intenzív, fűszeres, úgyhogy aki nem szereti az ilyesfajta illatokat, azoknak nem igazán ajánlom. Egyébként sokáig kitart, kevés kell belőle. Újravenném.

ELSÉVE TÖREDEZÉS ELLENI HAJBALZSAM
Az illata tipikus Elséve illat. Ezeknek a termékeknek szerintem hasonló illatuk van. A használata után a haj könnyen kifésülhető, viszont nálam a töredezést nem csökkentette. Ennek ellenére lehet, hogy újra venném.

20150307_214006.jpg

NIVEA DOUBLE EFFECT GOLYÓS DEZODOR 
Az illata kellemes. Eleinte elég nehezen jött belőle, sok ideig kellett vele "gurigázni", míg megindult. Szerintem a hatása megvan, nem is irritálja bőrt, én meg voltam vele elégedve. Szerintem újra veszem még.

NYC SMOOTH SKIN PÚDER
702-es árnyalatban volt meg nekem. Szerintem eléggé porzik, kevés kell belőle, mert akkor elég mű hatást kelt. A dolgát amúgy jól végzi, a tartóssága olyan 1-2 óra max. Lehet, hogy újraveszem.

AVON HAJVÉGÁPOLÓ SZÉRUM
Imádom ezt a szérumot, már nagyon sokszor megvettem. Nagyon szépek tőle a hajvégek, ápoltak, nem szárazak. Szerintem kicsit a töredezést is csökkenti. Tutira újraveszem még.

 

Remélem, hogy hasznos volt nektek ez a poszt, és ha ezeket a termékeket készültök megvenni, tudtam segíteni a választásban.

Szép vasárnapot nektek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eletszepsegei.blog.hu/api/trackback/id/tr127271579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása