Tündérkert

Tündérkert

Januári szerzemények

2015. január 25. - TündérkeRT

Eddig még nem volt ilyen bejegyzés, mert nem szoktam egy hónapban annyi terméket vásárolni, hogy érdemes legyen egy bejegyzésre, viszont ebben a hónapban valahogy nagyon sok mindenem elfogyott, és kellett az utánpótlás. 

Ha kíváncsiak vagytok, miket vásároltam, olvassatok tovább. :)

20150125_111458.jpg

A fenti termékeket a DM-ből szereztem be.
Elsőként egy Alverde sampont, ami avokádó- és szőlőmagkivonatot tartalmaz. A leírása alapján regeneráló sampon, amely segítséget nyújt a töredezett hajvégek ápolásában is. Én először azért vettem meg, mert ez volt a legszimpatikusabb az Alverdés samponok közül, és mert nem szeretném, hogy töredezzenek a hajvégeim (bár mióta nem vasalom olyan gyakran, nincs ilyen gondom). A sampon egyébként nagyon jól teszi a dolgát, tényleg segít helyreállítani a haj szerkezetét, nagyon szép fényes tőle a hajam, amit már többen meg is jegyeztek. Továbbá egészséges kinézete van, nem szárít, de nem is zsírosít, sőt amióta ezt használom ritkábban kell hajat mosnom, és a korpásodást is megszüntette, amire az én hajam sajnos elég hajlamos. Az állaga kicsit más, mint a szilikonos samponoknak, nem annyira krémes. Hátrányként azt vettem észre, hogy tovább tart leöblíteni, mint az ez előtti samponjaimat. Jártam már úgy is, hogy leöblítettem, és mikor fésültem volna szét, vettem észre, hogy még valahol habos, így újra kellett öblíteni. De amúgy nagyon meg vagyok elégedve ezzel a samponnal. 

A DontoDent soft fogkefét azért szeretem, mert nagyon puha sörtéi vannak, amik kíméletesek a fogínyhez. Főleg azok fognak ennek örülni, akiknek nagyon érzékeny fogínyük van, mint nekem is. Egyébként a Meridolnak is van ehhez hasonló fogkeféje, annak talán még finomabbak a sörtéi, de az elég drága szerintem. Ez pedig tényleg szinte ugyanaz, úgyhogy megfelelő.

Lefényképeztem az Essence púdert is, viszont sajnos arról nem igazán tudok véleményt mondani, mert még nem használtam. Majd valamilyen másik posztba beleírom, mikor már kipróbáltam. 

Régóta terveztem már szemöldök púdert venni, most el is érkezett az idő, mivel elfogyóban van a ceruzám. Még nem használtam, csak kipróbáltam, hogy mégis milyen. Nagyon jó szerintem, jól pigmentáltak a színek, és a hozzá tartozó ecsettel nagyon könnyű a felvitele is. Szerintem sokkal könnyebb használni, mint a ceruzát, és a hatás is természetesebb. Vannak hozzá egyébként sablonok is a formázáshoz, de az én szemöldökömhöz egyik sem igazán passzol.

20150125_111723.jpg

Egy ideje már csak ezt a Dermacol alapozót veszem. Imádom, mert nem zsírosítja a bőrt, nagyon könnyű eldolgozni, és tényleg sokáig kitart, bár nem 24 óráig :D . Természetesen több színben megtalálható, én a hármast szoktam használni. Ez az az alapozó, ami nekem a legjobban bevált az összes közül, egyszerűen imádom. Sokáig ki is tart egyébként, nagyon jó a fedése is, úgyhogy megéri az árát. Nálunk 9,90 € - ba kerül, ami olyan 3000 Ft körül van. 

A Garnier BB krémje az első BB krém, amit megvettem, és nagyon meg vagyok vele elégedve. A színe is passzol az arcomhoz, és nagyon jól fed is. Mindennapokra inkább ezt használom, mert sokkal könnyebb az állaga, mint az alapozónak, viszont ha több pattim van, akkor inkább áttérek az alapozóra. Egyébként mióta ezt használom azt vettem észre, hogy sokkal szebb az arcom, a pattik maradványai is elhalványultak, és kevesebb is jön ki rajtam. Szerintem abszolút megérte az árát, bár elsőre kicsit drágálltam. 

Nektek mik a jól bevált termékeitek? Esetleg van ezek közül, ami megvan nektek is? :)

Remélem hasznosnak találtátok ezt a bejegyzést. :) 

Szép hetet nektek!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletszepsegei.blog.hu/api/trackback/id/tr417108643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása