Tündérkert

Tündérkert

Avon Luxe ajakrúzs

2014. november 27. - TündérkeRT

Még tavaly kaptam meg ennek a rúzsnak a mintáját, de félretettem, nem is használtam, régebben még előnyben részesítettem a szájfényeket. Ezen a nyáron viszont valahogy előkerült és nagyon megszerettem ezt a rúzst. Mikor elfogyott a minta, meg is rendeltem a katalógusból a terméket. Lustering nude árnyalatban van meg nekem, ami egy kissé csillogós árnyalat, nem matt. 

20141127_185410.jpg

20141127_185347.jpg

Lássuk, mit kellene nyújtania: A selyemkivonattal dúsított formula luxus összetétele mennyeien puha, hidratált extázist ad ajkaidnak. A krémes színnel együtt teljesen új rúzsozási élményt kínál. Természetes úton nyert ajakdúsító komplexet tartalmaz, mely segít teltebbé és érzékibbé varázsolni ajkaidat. Selymes érzést és ragyogást kölcsönöz. Színhű marad. Precízen használható. 15-ös fényvédő faktort tartalmaz.

Forrás: Krémmánia

Szerintem abszolút adja, amit ígér. Nagyon jól felvihető, a szájon nem érezhető tipikus rúzsnak, hanem inkább ajakbalzsamnak. Tényleg igaz, hogy mikor felviszed, érzed, hogy mintha még hidratálná is az ajkaidat. Nagyon szépen lehet vele dolgozni, felvinni, és nagyon jól mutat. 

20141127_185421.jpg

A fényvédőről nem nagyon tudok mit mondani, ugyanis nagy napsütésben még nem igazán használtam. 

Talán az ára kicsit hátrány, mivel ha nem akcióban van, akkor kicsit drága (1999 Ft). 

Ha esetleg épp most gondolkodtok, hogy milyen rúzst vegyetek, próbáljátok ki. 

 

Szép estét! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eletszepsegei.blog.hu/api/trackback/id/tr556938427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása