Tündérkert

Tündérkert

Szuper kényeztetés a bőrödnek

2014. október 06. - TündérkeRT

Legalábbis szerintem.

Igazából nem terveztem ilyen bejegyzést, amit csak egy krémnek szentelek, de azt hiszem ez a termék megérdemli.

Az Avonból kaptam nyár végén új testápolót. Mikor kézbe vettem, azt hittem ez is olyan testápoló, mint amiket eddig használtam, de tévedtem. 

Az állaga is sokkal sűrűbb, mint amik ez előtt voltak nekem, és a használata után is intenzívebb a hidratáltság érzése. Ami persze ilyen időben fontosabb, mint nyáron és a bőrünk is hamarabb kiszárad. Jojoba olajat is tartalmaz, ami a bőrt tökéletesen hidratálja, puhítja és táplálja.

Ez a testápoló nem más, mint a Skin So Soft testvaj az Avontól. Árilag is megfelelő, olyan 3 € körül van, ami kb. 900 ft. 

Esetleg akik nem szeretik az intenzívebb illatú testápolókat, azoknak lehet, hogy nem annyira fog tetszeni, de én nagyon szeretem az illatát, olyan tipikus őszi - téli, nagyon jó.

20141004_152536.jpg

 

20141004_152549.jpg

Próbáljátok ki :)

Szép estét! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://eletszepsegei.blog.hu/api/trackback/id/tr416764785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása