Tündérkert

Tündérkert

A hála ereje

2014. szeptember 24. - TündérkeRT

lótusz.jpg

Kicsi korunk óta hallhatjuk szüleinktől a következő mondatokat: "Aki a kicsit nem becsüli a nagyot nem érdemli", vesznek valamit, nem örülsz neki "jaj, de hálátlan vagy" stb. Talán akkor még észre sem vesszük, el sem gondolkozunk rajta, van igazság abban, amit mondanak. 
Hála nélkül nagyon nehéz tud lenni az élet. 

"Akinek van, annak még adnak, hogy bővelkedjék, de akinek nincs, attól még azt is elveszik, amije van."
(Mt 13,12)

Ebben a mondatban is benne van a lényeg. Igaz, a hála szó hiányzik belőle. Tehát ha hálás vagy, akkor többet kapsz, ha viszont hálátlan, akkor még azt is elveszíted amid van. 

Ha nem érzed át a hálát egy adott pillanatban, akkor nincs jó kedved, elveszett vagy, panaszkodsz, stb. Lent vagy.
Ha viszont hálás vagy, átérzed a hálát, akkor jól érzed magad, majd kicsattansz. Ha éppen nincs is meg mindened, akkor is biztos van, aminek örülhetsz, tedd azt! Keresd meg miért lehetsz hálás, és biztos, hogy pillanatokon belül jobban fogod érezni magad. 

letöltés.jpg

Én este szoktam elgondolni, hogy aznap miért lehetek hálás. Van, hogy annyira átérzem a hálát, olyan jó kedvem lesz és boldog leszek, hogy még elaludni sem tudok. Még többet akarok tenni, élni. 

A hálától pillanatokon belül jobban érezheted magad. Ez az, ami mindjárt felvillanyozhat. Próbáld ki, működik! :) Ha pedig hálás vagy, további dolgokat kapsz majd, amikért hálás lehetsz. 

Aki olvasta már Rhonda Byrne Varázslat című könyvét, az tudja miről beszélek (írok). A legcsodálatosabb könyv, aminek segítségével megismertem a hála erejét. A könyv végére olyan munkát kaptam, amiről mindig is álmodtam. Azóta is ott dolgozom, és nagyon szeretem. Kevés ember van, aki elmondhatja magáról, hogy örömét leli a munkájában, szeret oda járni, én egyike vagyok ezeknek az embereknek. 

Nektek is lehet ilyen "szerencsétek", nem csak a munkában, de a szerelemben is, vagy az élet bármely területén. Egy próbát megér! Garantálom, hogy nem bánjátok meg! 

Sok sikert! :)

2.jpg

Gyönyörűséges szép álmokat, jó éjszakát :)

Tünde

A bejegyzés trackback címe:

https://eletszepsegei.blog.hu/api/trackback/id/tr726728663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása